ΚΥΚΛΑΔΙΤΙΚΟΙ ΝΤΟΥΜΠΛΕΔΕΣ

«ὑγίειάν τε γὰρ τοῖς σώμασι παρασκευάζει καὶ ὁρᾶν καὶ ἀκούειν μᾶλλον, γηράσκειν δὲ ἧττον»

"Η ασχολία με το κυνήγι φέρνει υγεία στο σώμα, οξύνει την όραση και την ακοή και επιβραδύνει τα γηρατειά"

Από το μεγαλειώδες έργο του ιστορικού Ξενοφώντα 430π.χ. - 354π.χ. "Κυνηγετικός" τον 5ο π.χ. αιώνα

Παρασκευή 27 Ιουλίου 2012

Όμιλος Κυνόφιλων Σύρου.

3ος ΑΓΩΝΑΣ ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΩΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ


Ο Κυνοφιλικός Όμιλος Σύρου στις 26 Αυγούστου 2012 διοργανώνει τον 3ο αγώνα κυνηγετικών ικανοτήτων σε πέρδικα τσούκαρ με απονομή c.ac.t. στην περιοχή Ράσες Μέγα Γιαλός για αγγλικές φυλές.
 Κριτές του αγώνα θα είναι οι κ.κ. Γιανναράς Ηλίας και Δρίτσας Βαγγέλης.

ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΤΟ ΣΚΥΛΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΑΚΡΩΤΗΡΙΑΣΜΕΝΑ  ΟΥΡΑ ΚΑΙ ΑΥΤΙΑ.

4 σχόλια:

zoyzoy είπε...

Γμτ.. που να βρώ την ουρά της να την κολλήσω που την έκοψαν μόλις γεννήθηκε:((

kaliakouda είπε...

Καλως την κουμπαρουλα μου.

Χαθηκαμε!

Και το δικο μου Σπριγκερακι εχει το ιδιο "προβλημα", οι αγωνες ομως δεν ειναι ο σκοπος μου, αλλα η καλη παρεα που προσφερει στο βουνο και οχι μονο.

Ασε που ελπιζω να μην ξαναχασω θηραματα, τα οποια μεχρι περσι τα αφηνα δωρο στα ποντικια.

Χαρηκα που περασες απο το φτωχικο μου :))

zoyzoy είπε...

Απόκτησες Σπιγκερ Σπανιελ??
Πολύ χαίρομαι ελπίζω να'ναι αρσενικός να κουμπαριάσουμε και κανονικά χα!χα!

kaliakouda είπε...

Ειναι...μαλλον εγινε η αγαπημενη μου ρατσα, αν και δεν εχω ασχοληθει ακομα πολυ.

Για παρεα, στο βουνο, στο σπιτι, παντου!

Πανεμορφα και πανεξυπνα σκυλια.

Ενα θυλικο εχω που γεννηθηκε στις 20 Φεβρουαριου. Ασπρο-συκωτί.

Και το ονομα αυτης...Γαία!

Αποτι καταλαβα εχει και ο Γιωργης τετοιο; Παρα πολυ ωραια. Διαολακι σκετο!