ΚΥΚΛΑΔΙΤΙΚΟΙ ΝΤΟΥΜΠΛΕΔΕΣ

«ὑγίειάν τε γὰρ τοῖς σώμασι παρασκευάζει καὶ ὁρᾶν καὶ ἀκούειν μᾶλλον, γηράσκειν δὲ ἧττον»

"Η ασχολία με το κυνήγι φέρνει υγεία στο σώμα, οξύνει την όραση και την ακοή και επιβραδύνει τα γηρατειά"

Από το μεγαλειώδες έργο του ιστορικού Ξενοφώντα 430π.χ. - 354π.χ. "Κυνηγετικός" τον 5ο π.χ. αιώνα

Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2012

Νέο τεύχος Τύπος ΚΥΝΗΓΙ.

Μαχόμενο περιοδικό για μαχόμενους αναγνώστες. Κυκλοφορεί αύριο Τετάρτη 5/12/12 και κάθε Τετάρτη, με τον Ελεύθερο Τύπο. Αν σέβεστε την κυνηγετική σας υπόσταση, μην το χάσετε!

4 σχόλια:

Act είπε...

Που είσαι φίλε μου!!!
Άντε να δούμε αν θα με θυμηθείς...
Ιντερνετικός φίλος σου, αν σου θυμίζω κάτι ;-)

kaliakouda είπε...

Καλη σου μερα Act.

Φυσικα και θυμαμαι αυτον που μοιραστηκε στο παρελθον μαζι μου το παθος μου για το κυνηγι, δημοσιευοντας στην σελιδα του τα εξωφυλλα του αγαπημενου μου περιοδικου και τα αρθρα μου.

Αλλαξαν οι καιροι ομως καλε μου φιλε και οσο κι αν καμωνομαι οτι ειμαι ιδιος, εχασα την υπομονη και το κουραγιο μου. Απογοητευτηκα απο την φατρια μου. Μπορει να μην κατεθεσα τα οπλα, αλλα δεν εχω την ιδια ορεξη με την οποια ειχα ξεκινησει, οι λιγοστες δημοσιευσεις μου το επαληθευουν.

Δεν μπορει καποιοι να παλευουν για ενα φρατζολακι ψωμι κι εγω αταραχος να βαυκαλιζομαι με το κυνηγι.

Πνιγομαι κι εγω στο βαρος των προβληματων που μας φορτωσαν οι κουφαλες που ψηφιζαμε 40 χρονια τωρα!

Χαιρομαι ομως οταν συναντω φιλους απο τα παλια και δη, οταν αυτοι δεν με ξεχνουν.

Σευχαριστω που περασες απο εδω. Ευχομαι να εισαι καλα και να αντεχεις.

Καλες γιορτες καλε μου φιλε Act.

zoyzoy είπε...

Χρόνια σου Πολλά με υγεία και καλά κυνήγια!

Να χαίρεσαι την οικογένειά σου!

kaliakouda είπε...

Χιλια ευχαριστω κουμπαρα. Να εισαι κι εσυ καλα να χαιρεσαι την οικογενεια σου.

Ζεστες καννες στον Γιωργη.