ΚΥΚΛΑΔΙΤΙΚΟΙ ΝΤΟΥΜΠΛΕΔΕΣ

«ὑγίειάν τε γὰρ τοῖς σώμασι παρασκευάζει καὶ ὁρᾶν καὶ ἀκούειν μᾶλλον, γηράσκειν δὲ ἧττον»

"Η ασχολία με το κυνήγι φέρνει υγεία στο σώμα, οξύνει την όραση και την ακοή και επιβραδύνει τα γηρατειά"

Από το μεγαλειώδες έργο του ιστορικού Ξενοφώντα 430π.χ. - 354π.χ. "Κυνηγετικός" τον 5ο π.χ. αιώνα

Τετάρτη 31 Ιουλίου 2013

Καλή τύχη Ειρήνη.

Πριν χρόνια, κάνοντας τα πρώτα μου βήματα στον αχανή χώρο του έγγραφου λόγου, είχα την τύχη να συναντήσω την Ειρήνη Κουτσαύτη.

Μια καλοσυνάτη και ευγενική φωνή πίσω από το τηλέφωνο του ένθετου περιοδικού ΚΥΝΗΓΙ της Απογευματινής. Ένας άνθρωπος ο οποίος με τις πρώτες λέξεις σου έδινε την εντύπωση του αλόγου κούρσας που, συνειδητά, καρτερούσε την στιγμή που κάποιος θα του άνοιγε την πόρτα για να τρέξει και να δείξει τι πραγματικά αξίζει!

Επιμελής, ευσυνείδητη επαγγελματίας, φίλη, γνώστης του αντικειμένου -αν και δεν προερχόταν από κυνηγετικό τζάκι- και πολύ πρόσχαρη. Προσέγγισε με τον πλέον ευγενικό τρόπο φλέγοντα ζητήματα της κυνηγετικής φαμίλιας, μην έχοντας στο μυαλό της μικροσυμφέροντα, που έφταναν μόνο στην αύξηση πώλησης μερικών φύλλων επιπλέον όπως άλλοι καιροσκόποι συναδελφοί της. Αυτή αποτέλεσε τον συνδετικό μου κρίκο, στην αρχή, με το περιοδικό που τόσο αγαπάμε.

Την Ειρήνη, λοιπόν, που τόσο συμπάθησα και ένοιωσα στο πλευρό μου σαν φίλη και όχι μόνο σαν συνεργάτιδα, ήρθε η ώρα να αποχαιρετήσω από το πόστο που πιστά υπηρέτησε. Από το μετερίζι που έδωσε βήμα σε όποιον κυνηγό και κυνηγετικό σύλλογο το επιθυμούσε, ακόμα και σε πολέμιους του -ας μην ξεχνάμε την συνέντευξη του κ. Αγγελέτου- βγάζοντας στην επιφάνεια χρόνια προβλήματα που βασάνιζαν το κυνήγι, τους συλλόγους, τους κυνηγούς και το περιβάλλον.

Φυσικά οι δεσμοί μου με το περιοδικό συνεχίζονται, αλλά πάντα θα λείπει η Ειρήνη. Ουδείς αναντικατάστατος από μια καρέκλα, αλλά όχι και στις καρδιές των ανθρώπων.

Σας παραθέτω το κείμενο που έλαβαν όλοι οι συνεργάτες του περιοδικού και όλοι όσοι συνεργάστηκαν με την Ειρήνη, την Ειρήνη μας.


"Φίλοι, συνάδελφοι, συντρέχτες καθημερινοί...
Σας ανακοινώνω ότι από αύριο, 1η Αυγούστου 2013, λήγει η συνεργασία
μου με την εφημερίδα "Ελεύθερος Τύπος" και τα ένθετα "Τύπος-Κυνήγι"
και "Φαινόμενα", λόγω παραίτησής μου.
Ό,τι χρειάζεστε για το περιοδικό μπορείτε να επικοινωνείτε στο
210-8113000 και στο kinigi@e-typos.com.
Η επόμενη στάση στην επαγγελματική μου ζωή είναι η άμεση στήριξη της
οικογενειακής μας επιχείρησης, δηλαδή του θεάτρου "Ελεύθερη Έκφραση",
όπου το αναλαμβάνω εξ' ολοκλήρου.

Σας ευχαριστώ όλους από καρδιάς για όλα τα χρόνια που στηρίξατε τις
απορίες, τις ερωτήσεις και τα άρθρα μου.
Πάνω απ' όλα όμως, ευχαριστώ γιατί στο πρόσωπό σας βρήκα φίλους που με
έκαναν να νιώσω πως, πράγματι, υπάρχουν ακόμη άνθρωποι.

Έχετε όλοι την αγάπη και την φιλία μου."


Καλή τύχη στο νέο πόστο που αναλαμβάνεις και ότι καλύτερο σου εύχομαι, μέσα από την ψυχή μου. Θα μας λείψεις...πολύ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: